środa, 9 listopada 2016

Dzień Niepodległości od teorii społecznych



 DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI OD TEORII SPOŁECZNYCH 


Chce miłości i pokoju na świecie, więc ogłaszam jutro dzień niepodległości od teorii społecznych. Tak więc jutro nie będę córką, żoną, polką, wierzącą czy niewierzącą, kobietą  i matką w sensie stereotypów społecznych, pracownikiem, przedsiębiorą, podatnikiem... jutro po prostu jestem i chce zjednoczenia ze wszystkim ludźmi i z cała naturą. Bo ja nie jestem, tak jak też inni ludzie, tylko wytworem społecznym a ta część mnie, najistotniejsza,  jest niezauważana i nieuznawana. W inżynierii społecznej nasze JA kształtuje system ignorując w pełni nasze wnętrze. O ile mogę się zgodzić na odgrywanie ról społecznych to wymagam jednocześnie świadomości, że to są tylko role pomocnicze w organizacji naszego życia a nie nasze prawdziwe JA. Ten dystans to naszych ról społecznych pozwoli nam na odzyskanie siebie. Zjednoczmy się jutro wolni od naszych ról społecznych, które nie tylko organizują nasze życie, ale również prowadzą do konfliktów.

Elżbieta Rogalewicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz